Hem Forum Feedback Funktioner och förslag på sajtförbättringar!

Detta ämne innehåller 5 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Peter B. Peter B. 1 år, 8 månader sedan.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Anton K
    Anton K
    Forumledare

Här är det bara positiva inlägg som räknas! Håll buggar och problem till vår officiella tråd, här vill vi istället höra Era tankar och åsikter om vilka funktioner som kan saknas eller vara spännande att få in på SMPC.se. Vi kan tyvärr inte lova att vi tillgodoser allas behov och önskemål eller exakt när vi kan implementera funktioner vi jobbar på. Lita dock på att vi lyssnar på allt ni säger och tar det i beaktning.

Vi kommer att uppdatera listan här nedan efter er feedback!

– Ny design på forumet
    – Bloggfunktion för vanliga användare
    – Få fram inlagda användargallerier på förstasidan (Work in progress)

• Detta ämne redigerades 1 år, 9 månader sedan av Profilbild på Anton K Anton K.
    Profilbild på willleykk
    willleykk
    Deltagare

Vore trevligt med en ‘ryggdunkar’-knapp, ifall man gillar någons inlägg men inte känner att det är värt att skriva någon oneliner. Lite mer interaktivt sätt att få in forumlurkarna likt migsjälv 🙂

Profilbild på nizr
    Nizr
    Deltagare

Försökte komma på ett sätt att möblera om bilderna i ett album – så att jag som skapare av album kan välja hur läsaren ser bilderna – i vilken ordning.
    Kanske är jag som inte fattar hur man gör, om funktionen redan finns?
    Om funktionen inte finns där så hade det varit mycket trevligt.

Profilbild på nizr
    Nizr
    Deltagare

När man går in på en användare idag så kan man klicka på “Galleri” man kommer då till en ny sida “”user/media”. Där kan man välja mellan “ALLA – ALBUM – BILDER – FAVORITLISTA – LIKES”.
    Personligen blir jag lite förvirrad när jag ser alla bilder på “galleri”.
    En tanke är att man tar bort galleri – länkar direkt till “Album” och där “Favoritlista” och “likes” är olika album.

Klicka på användarens profil – album: egenskapat, egenskapat, Favoritlista, Likes.

Profilbild på nizr
    Nizr
    Deltagare

Jag postar vidare här.
    Album eller galleri -vad det nu heter…
    Möjligheten att sortera bilder så att man själv får bestämma i vilken ordning bilderna skall ses – Drag n’ drop hade varit trevligt.

Lägga till beskrivande text genom att klicka på bilden, så fälls ett textfält ut. alternativt att man alltid kan skriva under alla bilder.

Möjligheten att se alla bilder i ett galleri samtidigt – men i större format.

Profilbild på Peter B.
    Peter B.
    Forumledare

IRT Nizr: Jag lägger till en del av det du skriver på önskelistan, en del har vi redan funderat kring själv. Det kommer nog tyvärr att ta ett litet tag innan detta löses p.g.a andra ändringar och buggfixar med högre prioritet.

IRT Willeykk: Det skall vi ordna.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.